ابزار وبمستر

همكاري دانشگاهيان با صنايع داخلي براي تحقق شعار سال 91

همكاري دانشگاهيان با صنايع داخلي براي تحقق شعار سال 91

وزير علوم با اشاره به سال جديد كه از سوي مقام معظم رهبري سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني نام نهاده شده است گفت: جامعه دانشگاهي كشور با همت و تلاش مضاعف و بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي موجود در فعاليت هاي علمي و پژوهشي و همكاري تنگاتنگ با صنايع داخلي كشور، زمينه تحقق اهداف تبييني سال جديد را فراهم مي كند.
دكتر كامران دانشجو با صدور پيامي فرا رسيدن عيد نوروز سال 91 و بهار طبيعت را به جامعه دانشگاهيان كشور تبريك گفت كه متن كامل پيام نوروزي وي بدين شرح است:
«بار ديگر تقدير الهي، فرصت ديدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم نمود تا جمال بي انباز خود را رونمايي و آدمي را به كمال بي مثال راهنمايي نمايد.
كارگاه آفرينش، مجال رويت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهياكرده و آيات الهي را در جاي جاي طبيعت، واقع ساخته، تا نشان بي نشان او باشد.
اينجانب فرارسيدن سال نو و بهار طبيعت را به كليه اقشار دانشگاهي به ويژه همكاران تلاش گر و استادان، دانشجويان و كارمندان شريف و عزيز صميمانه تبريك و تهنيت مي گويم.
در سال جهاد اقتصادي شاهد همت و تلاش جامعه دانشگاهي كشور در توفيق كسب رتبه اول علمي منطقه و ارتقاي چندين رتبه در جهان بوده ايم كه حاصل حمايت از فعاليت هاي علمي و اعتماد به نفس و خوداتكايي عملي استادان و دانشجويان كشور و تحقق دستاورد بزرگ انقلاب اسلامي و نگرش و رويكرد (ما مي توانيم) بوده است.
اميد است در سال جديد كه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني نام نهاده اند جامعه دانشگاهي كشور با همت و تلاش مضاعف و بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي موجود به خصوص تمهيد شرايط حضور شاداب و مشاركت فعال استادان محترم و دانشجويان عزيز و فناوران برجسته كشور در فعاليت هاي علمي و پژوهشي و همكاري تنگاتنگ با صنايع داخلي كشور، زمينه تحقق اهداف تبييني سال جديد را فراهم نمايند.
از خداوند متعال توفيقات روزافزون جامعه دانشگاهي كشور در خدمتگزاري شايسته به مردم شريف و حق شناس تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبري(مدظله العالي) را مسألت مي نمايم.»

منبع: سايت حوزه




Share

موضوعات

آمار وبلاگ و پیام صوتی

تعداد بازدید : 563021
تعداد نوشته ها : 136
تعداد نظرات : 12
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 563021
تعداد نوشته ها : 136
تعداد نظرات : 12
ADS

پیام مدیر

لوگوی ما

لوگوی دوستان

سایر امکانات

X